Naisen laukeaminen
Olen itse nainen ja olemme kumppanin kanssa yrittäneet molemmille laukeamista, mutta kumppanini laukeaa vain, mutta minä en.
Ollaan sillä lailla yritetty, että minä istun mieheni päällä. Miten minäkin saisin? Ollaan yritetty vaikka mitä keinoja.
Vastaus
Hei
Nainen tarvitsee laukeamiseen yleensä klitoriksen ja emättimen hyväilyä.
Klitoris on vulvan yläosassa lähellä virtsaputken suuta. Klitoris tuntuu pieneltä nappulalta. Sen hyväily sormella, kielellä tai seksivälineellä voi tuntua nautinnolliselta ja tuoda orgasmin.
Yhdynnässä mies voi työntää peniksen naisen emättimeen. Mies ja nainen voivat liikkua toisiaan vasten niin kuin hyvältä tuntuu. Penistä voi liikutella emättimessä edestakaisin. Penis pitää suojata yhdynnässä kondomilla. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja raskaudelta.
Orgasmin saaminen voi vaatia opettelua. Kokeilkaa rohkeasti ja kaikessa rauhassa erilaisia tapoja kosketella toisianne. Tärkeintä on kuunnella omia ja kumppanin tunteita. Voitte kokeilla ja kertoa toisillenne, millaiset asiat tuntuvat teistä hyvältä.
Myös sooloseksi eli itsetyydytys on hyvä tapa tutustua omaan kehoon ja siihen, mikä tuottaa hyvää oloa.
Seksi voi olla hyvää myös ilman laukeamista. Laukeamisesta ei kannata ottaa paineita.
Kaikki naiset eivät laukea seksin aikana.