Nännien nuoleminen ja tunteet
Olen puristanut ja nuollut tyttöystäväni nänniä. Kiihottuuko tyttöystäväni? Vaikuttaako se hänen tunteisiin?
Ainakin se nauttii siitä.
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa vastata tyttöystäväsi puolesta.
Sinun kannattaa kysyä asiaa tyttöystävältäsi. Seksistä ja tunteista kannattaa jutella kumppanin kanssa.
Kun kysyy kumppanilta seksistä ja tunteista, oppii millaisista asioista kumppani tykkää ja nauttii.
Kumppanille kannattaa kertoa myös omista tunteista ja toiveista.
Nännien puristelu ja nuoleminen vaikuttaa varmasti tyttöystäväsi tunteisiin. Mutta en osaa sanoa, millaisia tunteita se tyttöystävässä herättää.
Jos tyttöystäväsi nauttii puristelusta ja nuolemisesta, luultavasti hän myös kiihottuu siitä.
Mutta suosittelen juttelemaan asiasta tyttöystävän kanssa.