Olet tässä:
 

Oikea tapa runkata ja siemensyöksy

Onko olemassa oikeaa tapaa, miten pitää runkata?

Voiko esimerkiksi esinahan vetää terskan päältä pois, kun penis on täydessä erektiossa?

Pitääkö sperman lentää, kun saa siemensyöksyn terska paljaana?

Olisiko hyvä totutella runkkaamaan terska paljaana?

Vastaus

Hei

Ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa runkata.

Jokainen voi runkata niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.

Esinahan voi vetää terskan päältä pois, kun penis on täydessä erektiossa.

Penistä voi myös liikutella käden sisällä ja esinahkaa voi liikutella edestakaisin.

Runkkaaminen voi johtaa siemensyöksyyn. Sperman ei tarvitse lentää, kun saa siemensyöksyn. Sperma voi myös valua.

Jos itse haluaa, voi totutella runkkaamaan terska paljaana.