Oman pippelin hyväily
Mitä poika tekee, kun hyväilee pippeliään? Miten kauan siinä kestää? Mitkä kohdat on herkimmät ja pitääkö poikien laittaa voidetta?
Vastaus
Hei
Poika voi hyväillä pippeliään niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.
Pippeliä voi hyväillä kädellä. Pippeliä voi liikutella käden sisällä ja esinahkaa voi liikutella edestakaisin.
Pippelin herkin kohta on terska eli peniksen pää.
Itseään hyväillessä voi käyttää liukuvoidetta, jos itse haluaa. Liukuvoide ehkäisee hankaumia ja voi lisätä nautintoa.
Penistä voi hyväillä niin pitkään kuin itse haluaa.
Peniksen koskettelusta tulee yleensä erektio eli penis nousee pystyyn.
Peniksen hyväily saattaa johtaa siemensyöksyyn, jossa peniksen päästä purkautuu siemennestettä.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa hyväillä pippeliä. Jokainen tekee sitä omalla tavallaan.
Kokeilemalla huomaa, millaisista asiasta itse nauttii.