Peniksen imeminen
Miksi nainen imee miehen penistä? Onko syynä, että nainen haluaa saada siemensyöksyn suuhun?
Vastaus
Hei
Peniksen imeminen on yksi tapa harrastaa seksiä. Peniksen imeminen voi tuottaa seksuaalista nautintoa.
Nainen voi imeä miehen penistä monista eri syistä. Nainen voi esimerkiksi nauttia peniksen imemisestä. Hän voi haluta saada siemensyöksyn suuhun. Tai hän voi haluta tuottaa seksuaalista nautintoa miehelle.
Peniksen imeminen ei aina pääty siemensyöksyyn suuhun.
Nainen voi esimerkiksi lopettaa peniksen imemisen ennen kuin mies saa siemensyöksyn.
Suuseksissä kannattaa käyttää myös kondomia. Seksitaudit tarttuvat suuseksissä.