Peniksen seisominen
Minun pippeliä imettiin kiveksiä myöten ja sain spermat kaverin suuhun ja pitikin.
Otin kaverilta housut alas ja otin hänen pippelin suuhun, mutta miksi kaverin pippeli ei seisonut? Turhaa sitä on imeä, vaikka tykkään. Toisena päivänä sitten.
Miksi kaverilla ei seisonut penis?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa vastata kaverin puolesta, miksi hänellä ei penis seisonut.
Penis seisoo eli on erektiossa yleensä silloin, kun mies on kiihottunut.
On aika yleistä, ettei penis seiso. Tähän voi olla monia eri syitä.
Joskus erektio ei tule esimerkiksi siksi, että jännittää.
Myös esimerkiksi ikä ja jotkin sairaudet sekä lääkkeet voivat vaikuttaa siihen, ettei penis seiso.
Usein on niin, että yhdellä kertaa penis seisoo ja toisella kertaa ei.