Penispumppu

Onko penispumppu turvallinen käyttää ja hyödyllinen? Ja miten sitä käytetään, kuinka pitkään ja usein?

Kasvattaako penispumppu siittimen kokoa?

Mikä olisi hyvä masturbointitekniikka? Onko joka päivä liian usein?

Vastaus:

Penispumpulla voi tukea erektiota, jos erektio on heikentynyt.

Penispumpun kanssa voi käyttää erektiorengasta, joka asetetaan peniksen juureen ennen pumpun käyttöä.

Penis asetetaan pumpun sisään ja pumpulla pumpataan verta penikseen.

Pumppua ei saa käyttää, jos sen käyttö sattuu penikseen. Pumpulla ei saa myöskään pumpata liian paljon.

Pumppua voi käyttää niin usein kuin hyvältä tuntuu. En kuitenkaan suosittele päivittäistä käyttöä.

Penispumppu ei kasvata peniksen kokoa pysyvästi.

Voit tyydyttää itseäsi niin kuin sinusta hyvältä tuntuu. Tapoja on monia ja voit kokeilla, mistä sinä nautit.

Voit esimerkiksi kosketella itseäsi eri paikoista ja eri tavoin. Voit kokeilla myös seksivälineitä, kun tekovaginaa.

Voit tyydyttää itseäsi sen verran kuin haluat. Joka päivä ei ole liikaa, jos se ei häiritse muuta elämää.