Peppupanosta nauttiminen
Miten peppupano voidaan tehdä niin, että nainen nauttisi siitä yhtä paljon kuin mies?
Vastaus
Hei
Ihmiset nauttivat erilaisista asioista ja jokainen kokee seksin ja yhdynnän omalla tavallaan. Jokainen yhdyntä on myös omanlaisensa.
Kaikki naiset eivät nauti peppupanosta, vaikka sitä harjoittelisi tai tekisi ohjeiden mukaan.
Peppupanossa pitää laittaa runsaasti liukuvoidetta peräaukkoon ja peräaukon ympärille.
Peräaukon aluetta kannattaa hyväillä sormella ennen peniksen työntämistä peräaukkoon. Sormen voi työntää varovasti peräaukkoon sisään.
Peppupano on helpompaa, kun nainen on täysin rentoutunut. Siksi peräaukon hyväilyyn ja hieromiseen kannattaa käyttää aikaa.
Liukuvoidetta pitää laittaa myös peniksen päälle ennen yhdyntää. Penis työnnetään peräaukkoon hitaasti ja varovasti.
Yhdyntä pitää keskeyttää, jos se sattuu.
Tauon jälkeen voi yrittää rauhallisesti uudelleen, jos molemmat haluavat sitä. Liukuvoidetta voi lisätä ja asentoa voi vaihtaa.
Seksitaudit tarttuvat myös peppupanossa. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Seksissä ei pidä tehdä mitään sellaista, mitä ei itse halua. Ketään ei saa painostaa peppupanoon.