Perseseksi

Mitä siinä perseseksissä oikein tehdään?

Vastaus

Hei

Perseseksi on sama asia kuin anaaliseksi tai peppuseksi.

Peppuseksissä peräaukkoon työnnetään sormi, penis tai seksiväline. Peppuseksiä on myös peräaukon hyväily ja nuoleminen.

Peppuseksistä voi nauttia yksin tai yhdessä kumppanin kanssa.

Peppuseksi onnistuu parhaiten, kun on rentoutunut. Ennen peppuseksiä kannattaa myös ulostaa.

Peppuseksissä pitää käyttää liukuvoidetta. Myös peseytyminen on tärkeää peppuseksin jälkeen.