Pippelin asettaminen pimppiin
Miten pippeli asetetaan pimppiin, jos siinä on vaikeuksia?
Vastaus
Hei
Pippelin asettaminen pimppiin onnistuu parhaiten, jos mies ja nainen ovat kiihottuneita. Kiihottuneena miehen pippeli nousee erektioon ja naisen pimppi kostuu.
Usein mies ja nainen kiihottuvat, jos ennen yhdyntää on esileikkiä. Esileikki voi olla esimerkiksi suutelua sekä vartalon eri kohtien hyväilyä.
Kun pippeli on erektiossa, sen voi työntää varovasti pimppiin. Jos pimppi ei ole kostunut, voi käyttää liukuvoidetta. Liukuvoidetta voi ostaa esimerkiksi apteekista. Pippelin voi auttaa pimppiin myös kädellä.