Peniksen imeminen

En oikein osaa antaa suuseksiä pojalle. Nuolla osaan mielestäni aika hyvin.

Miten pippeliä voisi imeä parhaiten? Pelkään, että satutan hampailla pippeliä.

Vastaus

Hei

Kumppanilta kannattaa kysyä, millaisesta suuseksistä hän pitää.

Suuseksissä voi rohkeasti kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla opitte, millaisista asioista nautitte.

Voit myös pyytää kumppania kertomaan, jos hampaasi satuttavat häntä.