Poikuuden menetys ja laukeaminen
Voi olla tyhmä kysymys, mutta minua kiinnostaa tietää tarkemmin poikuuden menetyksestä:
Onko se jo siinä vaiheessa menetetty, kun peniksen työntää emättimeen?
Ja mitä, jos laukeaa nopeasti ensimmäisellä kerralla? Tarvitseeko sitä hävetä?
Ainahan voi laittaa uuden kondomin ja jatkaa yhdyntää.
Vastaus
Hei
Hyvä kun kysyit!
Tyhmää kysymystä ei ole olemassakaan. Jokainen kysymys on hyvä ja tärkeä.
Jokainen voi itse päättää, missä vaiheessa poikuus on menetetty.
Minun mielestäni poikuus voi olla menetetty siinä vaiheessa, kun peniksen työntää emättimeen.
Ei haittaa mitään, jos ensimmäisellä kerralla laukeaa nopeasti. Se on ihan tavallista, eikä sitä tosiaan tarvitse hävetä.
Olet ihan oikeassa, että laukeamisen jälkeen voi laittaa uuden kondomin ja jatkaa yhdyntää, jos molemmat haluavat sitä.