Poikuus meni
Menetin poikuuteni 33-vuotiaana seksityöntekijän kanssa. Pitäisikö tämä ottaa hyvänä asiana, että sai pillua?
Onko poikuuden menetys myös pysyvä, että sitä ei enää saa takaisin, kun penis on työnnetty emättimeen?
Vastaus
Hei
Poikuuden menettäminen on sanonta. Poikuuden menettämiseksi kutsutaan sitä, kun poika tai mies harrastaa seksiä ensimmäisen kerran.
Onko poikuuden menettäminen sinusta hyvä asia?
Tärkeintä on se, mitä sinä ajattelet asiasta ja miltä sinusta tuntuu.
Poikuuden menetys on pysyvä. Mutta poikuuden menetys on tosiaan vain sanonta. Oikeasti poika tai mies ei menetä mitään.