Puristelut ennen yhdyntää

Puristeleeko mies aina ennen yhdyntää naista tisseistä ja pyllystä? Miltä se tuntuu, kun pyllyä puristellaan?

Vastaus

Hei

Mies ei aina puristele naista tisseistä ja pyllystä ennen yhdyntää.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa harrastaa seksiä tai olla yhdynnässä. Ihmiset tykkäävät erilaisista asioista.

Usein ennen yhdyntää mies ja nainen suukottelevat ja koskettelevat toisiaan. Toista voi kosketella eri paikkoihin ja eri tavoin.

Joku tykkää hellästä koskettelusta, joku toinen tykkää puristelusta.

Tärkeintä on kuunnella omia ja kumppanin tunteita ja toiveita.

Kumppanin kanssa kannattaa jutella siitä, millaisesta kosketuksesta itse tykkää ja millaisesta kosketuksesta kumppani tykkää.

Kumppanin kanssa voi myös kokeilla erilaista koskettelua. Hiljalleen oppii, millaisesta kosketuksesta itse pitää ja millaisesta kosketuksesta kumppani pitää.