Pyllytulppa
Onko seksileluissa sellaisia pyllytulppia, että jos sen laittaa pyllyyn, nainen ei voisi pieraista seksin aikana? Onko sen käyttö turvallista?
Vastaus
Hei
Anustappi on seksiväline, jolla voi hyväillä peräaukon aluetta.
Anustapin voi myös työntää peräaukkoon, jolloin anustappi antaa seksuaalista mielihyvää.
Anustapilla voi myös rentouttaa peräaukon lihasta ennen anaaliyhdyntää.
Anustappeja on erikokoisia.
Pienet anustapit sopivat heille, jotka kokeilevat anustappia ensimmäistä kertaa.
Suurempien anustappien käyttöä kannattaa opetella vähitellen.
En ole kuullut, että anustapilla estettäisiin pierun tuloa.
Joskus seksin aikana voi päästä pieru. Se ei haittaa, eikä siitä ei tarvitse välittää.
Lue lisää seksivälineistä: Nauti Seksistä -opas (pdf)