Seksin aloittaminen
Kumpaan ajaudutaan yleensä nuorempana, suuseksiin vai yhdyntään? Eli kumpi alkaa nuorilla ensin?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa vastata tähän.
Mutta jokainen seksikerta on omanlaisensa. Eikä ole yhtä oikeaa tapaa aloittaa seksiä.
Seksissä kannattaa edetä rauhassa. Seksissä voi kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla huomaa, mikä tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä.
Tärkeintä on, että kuuntelee omia tunteita ja kumppanin tunteita. Mitään sellaista ei pidä tehdä, mikä ei tunnu itsestä ja kumppanista hyvältä.
Kumppanin kanssa kannattaa myös jutella seksin aloittamisesta ja siihen liittyvistä tunteista.
Lue myös: Seksuaalisuus