Seksin ehdottaminen ohjaajalle
Hei
Laitoin työtoiminnan ohjaajalleni hänen työpuhelimeensa viestin, haluaako hän harrastaa seksiä kanssani. Minulle sanottiin, että näin ei saa tehdä ja se on epäsopivaa.
Mutta miksi näin ei saa tehdä? Miten voin muuten tietää vastauksen, jos en kysy asiaa?
Ja muutenkin, miten voin kysyä haluaako toinen harrastaa seksiä kanssani niin, ettei hän loukkaannu?Mikä on hyvä tapa, miten minun tulisi toimia?
Vastaus
Hei
Toiselta pitää tosiaan aina kysyä, haluaako hän harrastaa seksiä.
Työtoiminnan ohjaajalta tätä ei voi kuitenkaan kysyä. Se ei ole sopivaa. Ohjaaja ei saa harrastaa seksiä asiakkaan kanssa. Se on kiellettyä.
Voit pyytää ohjaajalta anteeksi. Voit sanoa, että et tiennyt, että seksin kysyminen ei ole sopivaa.
Suosittelen juttelemaan luotettavan aikuisen kanssa siitä, kenelle seksiä voi ehdottaa ja miten sen voi tehdä.
Voit myös tutustua Vernerin sivuihin seksuaalisuudesta: Seksuaalisuus