Olet tässä:
 

Seksin opettelu

Olisiko 18-vuotiaan kokemattoman miehen hyvä käydä ammattilaisen luona, joka opettaisi minulle seksiä?

Onko ok, että kiihotun heti, kun ajattelen, että olisin nelikymppisen naisen sisällä?

Vastaus

Hei

18-vuotias on vielä nuori. Voit opetella seksiä kaikessa rauhassa.

Seksin opettelun voi aloittaa tutustumalla itseensä ja omaan kehoonsa. Omaa kehoa voi kosketella ja hyväillä eri puolilta ja eri tavoin. Kokeilemalla huomaa, millainen kosketus tuntuu itsestä hyvältä.

Seksiä toisen ihmisen kanssa voi opetella myös kaikessa rauhassa, jos itse haluaa. Kaikki aikuiset eivät halua seksiä toisen ihmisen kanssa. Eikä seksin aloittamista toisen ihmisen kanssa kannata kiirehtiä.

Jos alkaa jossain vaiheessa seurustella ja molemmat haluavat, seksiä voi opetella kaikessa rauhassa seurustelukumppanin kanssa.

Seksiä voi opetella myös ammattilaisen kanssa, jos itse haluaa. Mutta mitään paineita seksin opettelusta ei kannata ottaa. Asialla ei tosiaan ole mikään kiire.

Seksiin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Jokainen voi nauttia seksistä omalla tavallaan. Ja moni nauttii seksistä myös itsekseen ilman kumppania.

On ok, että kiihotut heti ajatuksesta nelikymppisen naisen sisällä. Siinä ei ole mitään väärää tai hävettävää.

Kaikenlaiset seksiin liittyvät ajatukset ja haaveet ovat sallittuja.