Seksityöntekijän tapaaminen

Kun käy poikuuden poistossa maksullisella, tarvitseeko minun tietää yhdynnästä mitään, kun olen kokematon?

Onko poikuus hetkessä pois, kun työntää peniksen emättimeen?

Onko mitään hävettävää, kun ammattilainen opastaa yhdynnässä? Annanko hänen laittaa minulle kondomin?

Mitä jos laukean, kun hän vetää esinahan taakse?

Vastaus

Hei

Ei haittaa, että olet kokematon. Voit pyytää, että seksityöntekijä neuvoo sinua. Siinä ei ole mitään hävettävää.

Voit antaa seksityöntekijän laittaa sinulle kondomin.

Ei haittaa mitään, jos laukeat, kun hän vetää esinahan taakse. Voitte kokeilla yhdyntää hetken kuluttua uudestaan.

Poikuus on pois, kun peniksen työntää emättimeen.