Olet tässä:
 

Seksuaalinen nautinto

Millaista on seksuaalinen nautinto?

Vastaus

Seksuaalinen nautinto on kaikille erilaista ja siksi sitä on vaikea kuvailla.

Seksuaalinen nautinto on hyvää oloa.

Seksuaalista nautintoa voi saada esimerkiksi

  • seksuaalisista puheista
  • kuvia ja videoita katselemalla
  • kuvittelemalla ja haaveilemalla
  • kosketuksesta.

Seksuaaliseen nautintoon voi liittyä kiihottuminen. Kiihottuneena emätin voi kostua ja penis voi nousta erektioon.

Omaa seksuaalista nautintoa voi etsiä itsetyydytyksen kautta.

Itsetyydytys on oman kehon koskettelua eli hyväilyä.

Kun tyydyttää itseään, voi kosketella itseään sieltä, mistä haluaa. Itseään voi kosketella esimerkiksi rinnoista, reisien sisäpinnoilta ja sukuelimistä.

Itseään voi kosketella esimerkiksi käsillä tai seksivälineiden avulla.

Kokeilemalla erilaista kosketusta huomaa, mistä itse nauttii.

Lue myös: Seksi tuottaa nautintoa