Olet tässä:
 

Siemensyöksyn hallinta

Haluaisin oppia hallitsemaan omaa siemensyöksyä niin hyvin, että voisin itse päättää, milloin annan sen tulla. Niin voisimme jatkaa yhdyntää ja suuseksiä todella pitkään. Antaisitko neuvoja miten siemensyöksyä voisi hallita?

Vastaus

Siemensyöksyä voi opetella hallitsemaan start-stop-tekniikalla eli aloita-lopeta-tekniikalla.

Voit harjoitella tätä tekniikkaa, kun tyydytät itseäsi:

Tyydytä itseäsi siihen asti, kunnes olet saamassa siemensyöksyn. Lopeta sitten itsetyydytys ja pidä siinä pieni tauko.

Jatka sitten itsetyydytystä ja lopeta taas, kun olet lähellä siemensyöksyä.

Toista tätä 2-3 kertaa.

Näin voit oppia hallitsemaan siemensyöksyä.

Tätä tekniikkaa ei kuitenkaan kannata tehdä usein.

Jos koet, että siemensyöksy tulee liian nopeasti, voit ottaa yhteyttä myös seksuaaliterapeuttiin.

Seksiä ei tarvitse lopettaa siemensyöksyyn. Seksiä voi jatkaa siemensyöksyn jälkeen esimerkiksi sormilla, suulla tai seksivälineellä.

Lue lisää seksuaaliterapeuteista