Sormettaminen
Mä olen tyydyttänyt vain sormettamisella. Enkä minä ole varma, että pitääkö siinä ensin tehdä jotain, ennen kuin aloittaa sormetuksen. Että tarviiko siinä liukuvoidetta ja minkälaista se on? Ja mitä muuta siinä pitää tehdä?
Vastaus:
Hei
Itsetyydytyksessä ei ole mitään sääntöjä. Voit hyväillä itseäsi sormilla niin kuin itse tykkäät.
Voit työntää sormia emättimeen tai peräaukkoon, jos haluat.
Sormettamisessa on tärkeää, että emätin tai peräaukko on riittävän kostea ja liukas. Muuten limakalvot voivat ärsyyntyä.
Jos emätin on kostea ja liukas, et tarvitse liukuvoidetta. Jos emätin on kuiva, kannattaa käyttää liukuvoidetta.
Jos työnnät sormet peräaukkoon, käytä liukuvoidetta. Peräaukossa on bakteereja, jotka voivat tarttua. Siksi sormet pitää pestä hyvin heti sormettamisen jälkeen.
Jos käytät liukuvoidetta, pese se pois iholta sormettamisen jälkeen.