Sperman nieleminen
Miltä sperma tuntuu suussa? Eikö se ole samanlaista suunnilleen kuin räkä? Eikö se ole vaikea niellä?
Vastaus
Hei
Sperman maku ja koostumus voivat vaihdella. Sperma voi olla esimerkiksi ohutta, paksua, tahmeaa tai kokkareista.
Jokainen myös kokee ja tunteet asiat omalla tavallaan. Siksi sperma voi tuntua suussa erilaiselta eri ihmisten mielestä.
Jonkun mielestä spermaa voi olla vaikea niellä. Jonkun mielestä sperman nieleminen voi olla helppoa.