Squirttaaminen
Miksi joku nainen squirttaa? Tapahtuuko squirttaaminen orgasmin yhteydessä? Aiheuttaako klitoriksen nuoleminen naiselle orgasmin?
Vastaus
Hei
Kun nainen on kiihottunut, hän voi squirtata. Tällöin sukuelimistä purkautuu nestettä.
Squirttaaminen voi tapahtua orgasmin yhteydessä tai muuten kiihottuneena.
Sitä ei tiedetä, miksi jotkut naiset squirttaavat ja jotkut eivät.
Klitoriksen nuoleminen voi aiheuttaa orgasmin, mutta ei aina aiheuta.
Naiset nauttivat seksissä erilaisista asioita. Kokeilemalla seksissä erilaisia asioita oppii, mistä itse nauttii ja mistä kumppani nauttii.