Suuseksiä pippelille

Miten pippelille annetaan suuseksiä? Ottaako tyttö spermat suuhun?

Vastaus

Hei

Pippelille eli penikselle voi antaa suuseksiä monella eri tavalla. Ei ole yhtä oikeaa tapaa antaa suuseksiä.

Suuseksissä voi kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla huomaa, mikä tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä.

Kumppanilta voi myös kysyä, millaisesta suuseksistä hän pitää.

Suuseksissä voi esimerkiksi kosketella pippelin päätä eli terskaa kielellä. Pippeliä voi myös imeä.

Tärkeintä on, että suuseksissä tekee sellaisia asioita, jotka tuntuvat itsestä ja kumppanista mukavalta.

Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Siksi suosittelen käyttämään suuseksissä kondomia. Se suojaa seksitaudeilta. Kun käyttää kondomia, spermat jäävät kondomin sisään.

Seksuaalisuus-sivuilla on lisää tietoa seksistä