Suuseksin eritteet

Tuleeko tytöltä silloin jotakin eritteitä, jos se saa orgasmin pojan suuhun?

Vastaus

Hei

Kun tyttö on kiihottunut, hän voi squirtata. Tällöin sukuelimistä purkautuu nestettä.

Squirttaaminen voi tapahtua orgasmin yhteydessä tai muuten kiihottuneena.

Kaikki tytöt tai naiset eivät squirttaa. Sitä ei tiedetä, miksi jotkut naiset squirttaavat ja jotkut eivät.

Emättimessä voi olla suuseksin aikana myös muita eritteitä.

Kun tyttö on kiihottunut, emättimen limakalvot erittävät limaa.

Emättimessä voi olla myös esimerkiksi valkovuotoa.

Seksitaudit voivat tarttua myös suuseksissä. Siksi suuseksissä kannattaa käyttää suuseksisuojaa. Se suojaa seksitaudeilta.