Terskan kirvely
Voiko liiallinen runkkaaminen aiheuttaa kirvelyä ja polttelua?
Olen nyt pitänyt taukoa.
Paraneeko nämä itsestään?
Otettiin virtsanäyte varmuuden vuoksi.
En kertonut runkkaamisesta.
Vastaus
Kyllä runsas runkkaaminen voi ärsyttää terskaa niin, että kirvelee ja polttelee.
Hyvä, että otetiin virtsanäyte. Kun saat tulokset, pyydä myös ohjeet terskan hoitoon.
Voi hyvin olla, että terska paranee ihan levolla ja pitämällä terska puhtaana. Mutta pyydä tosiaan hoito-ohjeet samalla, kun saat virtsanäytteen tulokset.