Tyttöystävä, anaaliseksi ja asento

Kiinnostaisi kokeilla anaaliseksiä. Kannattaisiko penis työntää hitaasti peräaukkoon ja sitten liikutella edestakaisin? Minkälaisia asentoja voisi kokeilla?

Vastaus

Hei

Anaaliseksissä penis kannattaa tosiaan työntää peräaukkoon hitaasti. Penistä voi liikutella sitten varovasti edestakaisin.

Tyttöystävä voi olla anaaliseksissä esimerkiksi kontallaan.

Ennen anaaliseksiä kannattaa ulostaa.

Anaaliseksissä pitää käyttää liukuvoidetta ja kondomia. Ne suojaavat peräaukon limakalvoa.

Anaaliseksi onnistuu parhaiten, kun on rentoutunut.

Jos anaaliseksi sattuu, se pitää lopettaa. Jos molemmat haluavat, hetken päästä voi yrittää uudestaan.

Anaaliseksin jälkeen on tärkeää peseytyä.

Lue lisää: Mitä seksi on? -opas (pdf)