Vaikeus päästä sisään
Miksi peniksen vienti pimppiin on joskus niin vaikeaa, vaikka lopulta pimppi ihan imaisee sen sisään?
Vastaus
Hei
Jokainen yhdyntä on omanlaisensa.
Peniksen viemiseen emättimeen vaikuttaa moni asia, kuten se, oletteko molemmat kiihottuneita.
Kun nainen kiihottuu, emätin kostuu, venyy ja pehmenee. Tämä helpottaa peniksen viemistä emättimeen.
Kun mies kiihottuu, penis suurenee, kovettuu ja nousee pystyyn. Tämä helpottaa peniksen viemistä emättimeen.
Esimerkiksi suutelu ja kehon hyväily voivat lisätä kiihottumista.
Jännittäminen voi puolestaan vaikeuttaa kiihottumista ja peniksen viemistä emättimeen.
Siksi yhdynnästä kannattaa jutella kumppanin kanssa etukäteen. Kumppanin kanssa kannattaa jutella siitä, millaisia ajatuksia ja tunteita yhdyntään liittyy:
- Jännittääkö yhdyntä?
- Miltä yhdyntä tuntuu?
- Millainen kosketus tuntuu hyvältä?
- Millaista kosketusta ei halua?
Tärkeintä on, että molemmat haluavat yhdyntää. Yhdynnästä voi aina kieltäytyä, jos se ei tunnu hyvältä. Yhdynnän voi myös aina lopettaa kesken. Ketään ei saa koskaan painostaa yhdyntään.
Ennen yhdyntää kannattaa tutustua omaan kehoon ja kumppanin kehoon kaikessa rauhassa. Yhdessä voi kokeilla erilaisia tapoja hyväillä ja kosketella kehoa.
Kokeilemalla oppii, mistä itse nauttii ja mistä kumppani nauttii.