Rakkaus

Onko rakkaus harvinaista?

Vastaus

Rakkaus tarkoittaa syvää kiintymyksen tunnetta johonkin.

En osaa sanoa, onko se harvinaista. Mutta sen tiedän, että rakkautta on monenlaista.

Esimerkiksi minä rakastan musiikkia, luontoa ja perhettäni.

Rakastatko sinä jotain asiaa tai toista ihmistä? Tai haluaisitko sinä ihastua tai rakastua romanttisesti johonkin toiseen henkilöön?

Oletko katsonut Kehitysvammaisten Tukiliiton videon Oikeus rakkauteen? Voit katsoa videon tästä: