Rakkovaiva ja itsetyydytys
Voiko rakkovaiva viedä pitkäksi aikaa itsetyydytyshalut pois? Mulla ei ole tehnyt mieli hieroa alapäätä yhtään. On ihanaa, kun vaippaan saa tehdä pissat silloin kun haluaa. Oma tahto.
Vastaus:
Onko sinulla ollut rakkovaivoja kauan? Harmittaako rakkovaiva sinua? Usein halu itsetyydyttää häviää, jos jokin asia harmittaa. Onko sinulla usein pissahädän tunne? Se voi myös vaikuttaa siihen, ettei ole halua itsetyydyttää.
Haittaako sinua se, että et halua itsetyydyttää? Itsetyydytystä ei tarvitse tehdä, jos sitä ei halua tai ei tee mieli. Se on täysin ok.
Kerroit, että vaippaan pissaaminen tuntuu ihanalta. Onko tunne yhtä ihana kuin itsetyydytyksessä?
Onko rakkovaivan syytä tutkittu? Jos ei ole tutkittu, kannattaa sinun käydä lääkärissä.