Saako sisko ja veli olla yhdessä?

Saako sisko ja veli olla yhdessä niin kuin pari?

Vastaus

Hei

Ajatukset ja fantasiat ovat sallittuja ja sisarukset saattavat kiinnostua toisistaan ja ihastua.

Sisarukset saattavat myös asua yhdessä ja tykätä viettää aikaa yhdessä. Sisarukset voivat olla tärkeitä ja rakkaita.

Mutta sisarukset eivät voi olla yhdessä niin kuin pari. Sisarukset eivät saa harrastaa seksiä keskenään. Se on laissa kielletty.

Jos harrastaa seksiä lähisukulaisen kanssa, siitä voi saada rangaistuksen. Lähisukulainen tarkoittaa sisaruksia, vanhempia ja isovanhempia.