Olet tässä:
 

Samanpituiset penikset

Miksi kaikilla miehillä ei ole samanpituinen ja -paksuinen penis? Ettei kellään olisi pieni ja ohut.

Vastaus

Hei

Olemme kaikki omanlaisiamme. Ei ole olemassa kahta samanlaista ihmistä.

Myös jokaisen penis on omanlaisensa. Ja jokaisen penis on hyvä juuri sellaisena kuin on.

Moni mies on huolissaan peniksensä koosta. Ja yleensä ihan turhaan.

Peniksen koolla ei ole muille ihmisille kovin suurta merkitystä.