Seksi jännittää
Minua ei niin paljon pelota, mutta jännittää, kun haluaisin seksiä. Ja en ole ennen harrastanut seksiä. Ja hän on vielä transhenkilö. Haluaisin, että hän sormettaa minua ja muuta sellaista.
Mitä tehdä?
Vastaus
Seksin aloittaminen onkin jännittävää.
Ennen kuin aloitat seksin toisen ihmisen kanssa, sinun kannattaa jutella asiasta hänen kanssaan. Voit rohkeasti kertoa, että haluaisit kokeilla seksiä yhdessä.
Jos toinen ei halua seksiä, sinun pitää kunnioittaa hänen päätöstään. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin.
Jos haluatte kokeilla seksiä yhdessä, muistakaa ehkäisy. Suuseksisuoja suojaa seksitaudeilta. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja raskaudelta.
Seksissä on tärkeää tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista hyvältä ja mukavalta.
Nyt vaan rohkeasti kysymään ja juttelemaan seksistä!