Olet tässä:
 

Seksi miesten välillä pelottaa

Haluaisin kokeilla miesten välistä seksiä, mutta se pelottaa minua. Pelkään että se sattuu, kun toinen mies rakastelee minua peräaukkoon, enkä haluaisi nuolla toisen miehen peräreikää tai imeä penistä.

Onko minun sitten vain oltava ilman seksiä, koska seksi naisten kanssa ei minulla onnistu, koska olen homo?

Vastaus

Hei

Jokainen päättää itse, mitä tekee seksissä. Seksissä ei pidä ikinä tehdä mitään, mitä ei itse halua.

Sinun ei tarvitse antaa työntyä peräaukkoon, nuolla peräreikää tai imeä penistä, jos et halua.

Seksiä on monenlaista. Seksissä voi tuottaa mielihyvää toiselle ja itselle suulla, sormilla, käsillä tai seksivälineillä.

Tärkeintä on edetä pikkuhiljaa kokeilemalla, mikä tuntuu hyvältä. Seksin voi aina keskeyttää, jos se tuntuu pahalta.

Peräaukkoon työntyminen peniksellä, sormilla tai seksivälineellä voi olla jännittävää. Jos sen tekee liian nopeasti, se voi myös sattua. Tärkeintä on opetella rentoutumaan.

Ensin kannattaa kokeilla esimerkiksi sormella tai pienellä seksivälineellä, tuntuuko peräaukkoon työntyminen mukavalta.

Peräaukko on tärkeää kostuttaa liukuvoiteella, koska peräaukko ei kostu niin kuin emätin. Välilihaa voi myös hieroa ennen peräaukkoon työntymistä.

Jos käyttää seksivälinettä, sen päässä pitää olla este, joka estää välineen luiskahtamisen peräaukkoon kokonaan.

Seksivälineistä saat lisää tietoa esimerkiksi seksivälinekaupasta.

On tosiaan tärkeää muistaa, että peräaukkoon ei tarvitse työntää mitään, jos et itse sitä halua.

Seksissä voi tehdä hyvää myös käsin ja sormin, jos muut toiminnat epäilyttävät.

On tärkeää, että kumppanit kertovat toisilleen omista tunteistaan ja toiveistaan. Kumppanien pitää myös kunnioittaa toistensa tunteita.

Kukaan ei saa painostaa tai pakottaa toista seksiin. Seksissä ei pidä tehdä mitään, mitä ei itse halua.

Seksistä voi nauttia myös yksin sooloseksin eli itsetyydytyksen avulla.