Seksiä somalimiehen kanssa
Oon 19-vuotias suomalainen tyttö ja oon tavannut kiinnostavan somalimiehen, joka on sanonut haluavansa seksiä kanssani. Mäkin haluaisin, mutta jotkut ihmiset suhtautuu negatiivisesti somaleihin.
Onko sun mielestä hyvä idea mennä sänkyyn sen kaa?
Vastaus:
Hei
Moniin ihmisryhmiin kuten somaleihin, liittyy kielteisiä ennakkoasenteita. Ne osoittautuvat yleensä vääriksi, kun ihmiseen tutustuu paremmin.
Kerrot, että mies on somali. Se ei kerro mitään siitä, millainen ihminen hän on.
Millainen tämä mies mielestäsi on? Millainen luonne hänellä on? Mikä sinua hänessä kiinnostaa?
Teidän kahden kannattaa luultavasti jatkaa vielä tutustumista toisiinne. Sen jälkeen voit itse tehdä päätöksen seksin suhteen.
Viettäkää aikaa yhdessä ja jutelkaa teille tärkeistä asioista.