Seksiä tyttöystävän kanssa

Tyttöystäväni ehdotti seksiä, mutta minua jännittää.

Vastaus

Hei

On tavallista, että seksin aloittaminen jännittää.

Voisit jutella asiasta tyttöystävän kanssa.

Kerro tyttöystävälle rehellisesti, miltä sinusta tuntuu. Kerro, mikä sinua jännittää.

Seksin aloittamisella ei ole kiire. Tärkeintä on kuunnella kumppanin tunteita ja omia tunteita.

Haluatko sinä seksiä?

Ketään ei saa koskaan painostaa seksiin.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa harrastaa seksiä. Kukaan ei ole seksissä hyvä tai huono.

Jos päätätte kokeilla seksiä, kokeilkaa rauhassa erilaisia tapoja hyväillä toisianne. Tutustukaa rauhassa toistenne kehoihin. Pikkuhiljaa huomaatte, millaiset asiat tuottavat teille nautintoa.

Jos kokeilette yhdyntää, huolehtikaa ehkäisystä. Kondomi suojaa teitä molempia seksitaudeilta. Kondomi suojaa myös raskaudelta.

Voitte lukea seksistä lisää Seteken sivuilta (seteke.fi)