Seksiä ystävän kanssa
Ystäväni haluaisi seksiä kanssani, mutta minua kyllä jännittää. En ole ollutkaan kenenkään kanssa.
Vastaus
Hei
Tärkeintä on, mitä sinä haluat ja miltä sinusta tuntuu.
Haluatko sinä seksiä ystäväsi kanssa?
Seksin kanssa ei kannata kiirehtiä.
Voit kaikessa rauhassa miettiä
- oletko valmis seksiin
- millaisessa suhteessa tai kenen kanssa haluaisit seksiä.
Asiasta kannattaa myös jutella ystävän kanssa. Voit kertoa rehellisesti, miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä haluat.
Seksiin ei saa koskaan painostaa.
Seksiä kannattaa harrastaa vasta, kun molemmat ovat siihen valmiita ja molemmat haluavat sitä.
Voit lukea lisää seksistä selkokielellä Seteken sivuilta (seteke.fi)