Seksilelu
Hei! Haluaisin ostaa itselleni tekopimpin, kun ei ole naista vielä löytynyt. Ovatko ne aidon tuntuisia, miten niitä käytetään? Mitähän ohjaajat ajattelevat, jos käytän sellaista? Voikohan ohjaaja lähteä minun kanssani ostamaan sellaisen.
Vastaus
Tekopimppejä on paljon erilaisia. Onko sinulla mahdollisuus käydä seksikaupassa? Seksikaupassa voisit jutella myyjän kanssa erilaisista tekopimpeistä. Toiset tekopimpit tuntuvat enemmän aidoilta kuin toiset. Tekopimpin kanssa käytetään liukastevoidetta. Sitä saa esimerkiksi apteekista tai isommista marketeista. On myös tosi tärkeä pitää tekopimppi puhtaana. Pese se aina heti käytön jälkeen.
Seksilelun käyttö on sinun oma yksityinen asiasi. On tosi hyvä, että olet löytänyt itsellesi tavan, miten voit harrastaa seksiä. Hyvä ohjaaja ymmärtää, että seksi kuuluu jokaisen ihmisen eämään. Hyvä ohjaaja auttaa sinua hankkimaan tekopimpin. Kysy asiasta rohkeasti.