Seksin kaipuu

Olen koko ikäni, 46 vuotta, elänyt selibaatissa. Mutta haluaisin, että mulla olisi seksielämää.

Mista löytäisin kumppanin?

Vastaus:

Hei

Koronaviruksen vuoksi nyt ei ole sopiva aika tavata seksikumppania. Voit käyttää tämän poikkeusajan tutustumalla mahdollisiin kumppaneihin ja harjoittelemalla ihmissuhdetaitoja.

Vernerin sivuilla on kirjeenvaihtopalsta, jossa voit etsiä seuraa. Voit lähettää palstalle oman ilmoituksen tai vastata muiden ilmoituksiin.

Mieti etukäteen, millaisen suhteen haluaisit: Haluatko pitkäaikaisen seurustelukumppanin vai seksiseuraa silloin tällöin?

Jos lähetät palstalle oman ilmoituksen, kerro ilmoituksessa, millaista seuraa etsit. Kerro myös jotain itsestäsi.

Internetissä on myös monia muita treffipalstoja, esimerkiksi Tinder.

Ennen seurustelusuhteen tai seksisuhteen aloittamista kannattaa tutustua kumppaniin kunnolla.

Sinua saattaa jännittää, miten seksi sujuu ensimmäisellä kerralla. Seksi uuden kumppanin kanssa on aina hapuilua ja opettelua. Seksissäkin toiseen tutustuu vasta ajan kanssa. Pikkuhiljaa oppii, millaisista asioista itse nauttii ja millaisista asioista kumppani nauttii.

Pääset Vernerin kirjeenvaihtopalstalle tästä linkistä

Lue myös vinkkejä kirjeenvaihtoon