Seksisuhdeseuraa

Asun paikkakunnalla, jossa ei ole kehitysvammaisille Villiklubia, eikä mitään vastaavaa. Asun kaukana pääkaupunkiseudusta. Mistä voisin löytää miehen seksisuhteeseen?

Vastaus:

Mene paikkoihin, joissa voit tutustua uusiin ihmisiin.

Villiklubeja järjestetään eri puolella Suomea. Oletko katsonut, missä on sinua lähin Villiklubi?

Vuoden 2020 Villiklubien tiedot löydät Kehitysvammaisten Palvelusäätiön sivuilta (www.kvps.fi)

Monet etsivät treffiseuraa myös netistä. Netissä on seuran etsimiseen erilaisia palveluita. Suosittuja palveluita ovat esimerkiksi Tinder ja E-kontakt.

Jos etsit seuraa netistä, huolehdi turvallisuudestasi. Pelkän nettikeskustelun perusteella et voi tietää, millainen keskustelukumppani oikeasti on.

Netissä on helppo valehdelle esimerkiksi nimi, ikä ja sukupuoli. Kuvakin voi olla väärä.

Jos sovit netin kautta treffit, muista seuraavat asiat:

  • kerro tapaamisesta etukäteen luotettavalle ihmiselle
  • sovi tapaaminen julkiselle paikalle, kuten kahvilaan
  • ota mukaan kännykkä
  • poistu paikalta heti, jos tapaamasi henkilö tai tilanne epäilyttää sinua.

Tsemppiä!