Seksuaalisesti rakastaminen kun loppuu
Mikä avuksi, kun annoit itsesi rakastua ja sitten sut jätetään oman äidin pyynnöstä? Vaikka poika on aikuinen. Poika muuttui liikaa äidin silmissä ja sitten alistettiin peräkammarin pojaksi. Ei saa itsenäistyä poika.
Vastaus:
Hei
Kurja juttu!
Mies ei tahdo jatkaa suhdetta, koska äiti ei pidä siitä.
Mies on kuitenkin aikuinen ja tekee itse omat valintansa.
Jos mies on päättänyt erota, koska äiti pyysi, sinun pitää kunnioittaa hänen päätöstään.
Voit kertoa entiselle poikaystävällesi vielä vaikkapa kirjeessä, miltä sinusta tuntuu. Voit kertoa, että olet pettynyt ja surullinen erosta.
Sen jälkeen anna entisen poikaystävän olla rauhassa. Sinä et voi muuttaa hänen päätöstään. Vain hän itse voi tehdä sen.