Siemensyöksy suuhun

Millaista se on, kun siemensyöksy tulee suuhun?

Poikaystävä haluaa, että imen pippeliä ja saan suuhun kaikki spermat.

Vastaus

Hei

Jokainen kokee asiat omalla tavallaan.

Jos haluat, voit kokeilla ottaa spermat suuhun. Jos et halua, sano ei.

Jos päätät kokeilla, voit lopettaa milloin haluat.

Kukaan ei saa painostaa ketään seksiin.

Suosittelen puhumaan seksiin liittyvistä ajatuksista ja tunteista rehellisesti kumppanin kanssa.

Voit esimerkiksi kertoa rehellisesti, jos jokin asia mietityttää tai jännittää sinua. Kerro myös rehellisesti, jos et halua kokeilla jotain.

Muista huolehtia ehkäisystä myös suuseksissä. Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä.