Siemensyöksyjen tarkoitus
Moi
Mikä on yhtäkkiä tulevien siemensyöksyjen tarkoitus?
Vastaus:
Moi
Yölliset siemensyöksyt liittyvät peniksen verenkierron ylläpitoon ja kiihottaviin uniin. Et välttämättä muista näitä unia, kun heräät. Tällaiset yöllä tulevat siemensyöksyt ovat tavallisia.
Siemensyöksy voi tulla myös liian nopeasti itsetyydytyksessä tai seksissä. Vaiva on hyvin yleinen miehillä. Sitä voidaan hoitaa monin tavoin. Tarjolla on itsehoito-ohjeita, keskusteluterapiaa ja lääkehoitoa. Kannattaa ottaa yhteyttä omaan lääkäriin, hän ohjaa eteenpäin.