Silikonirinnat

Saako kehitysvammaiset ottaa silikonirintoja?

Vastaus

Hei

Kyllä kehitysvammaiset ihmiset saavat ottaa silikonirinnat.

Silikonirinnat on mahdollista ottaa yksityisellä lääkärin vastaanotolla. Silikonirinnat maksavat yleensä tuhansia euroja.

Jos harkitset silikonirintoja, juttele asiasta luotettavan ihmisen kanssa. Etsikää yhdessä tietoa aiheesta. Silikonirinnat laitetaan leikkaamalla. Asiaa kannattaa harkita hyvin ja kaikessa rauhassa.