Olet tässä:
 

Sopiva kondomi

Hei.

Olisiko sellaista kondomimerkkiä, jonka pituus olisi noin 15 cm? Useimmat kun ovat 185 mm. Sellainen 15 cm olisi hyvä mitta.

Vastaus

Hei

Kondomeja on tosiaan monen kokoisia ja mallisia.

Oikean kokoinen kondomi tuntuu mukavalta.

Oikean kokoinen kondomi ei

  • purista liikaa
  • hölsky
  • rullaudu pois paikaltaan.

Sopiva kondomi ei myöskään jää vajaaksi, vaan peittää koko peniksen.

Kondomin valinnassa peniksen paksuus on olennaisempaa kuin sen pituus.

Sopiva kondomi löytyy kokeilemalla erilaisia kondomeja.