Sperma
Miten pitkälle sperma lentää normaalisti? Onko sillä väliä onko nuori poika vai vanha mies?
Vastaus:
Tutkimuksen mukaan suurella osalla miehistä sperma ei lennä ollenkaan. Joillain sperma voi lentää enimmillään reilut kaksi metriä.
Sperman lentämisessä on siis paljon eroja. Tässäkin asiassa jokainen on omanlaisensa. Toisilla lentää, toisilla ei. Kumpikin on ihan yhtä oikein ja hyvä.
En osaa vastata, vaikuttaako miehen ikä asiaan mitenkään.