Suihin vakituisesti
Voiko kaveri ottaa minulta suihin vakituisesti, vaikka me ollaan heteroja?
Onko yleensä epänormaalia alkaa munaa antamaan kaverisuhteessa? Annanko vaan kaverin imeä munaa niin useasti kuin sovitaan?
Vastaus
Hei
Kaverin kanssa voi olla vakituisesti suuseksiä, jos molemmat haluavat sitä. Tämä ei ole epänormaalia.
Tärkeintä on, että seksi tuntuu molemmista mukavalta ja molemmat haluavat sitä. Ketään ei saa painostaa seksiin.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.