Suihinottaminen
Voiko nainen ottaa suihin ilman kortsua? Mä olen harrastanut seksiä ilman kortsua.
Vastaus:
Suuseksissä kannattaa käyttää kondomia tai suuseksisuojaa. Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Voiko nainen ottaa suihin ilman kortsua? Mä olen harrastanut seksiä ilman kortsua.
Vastaus:
Suuseksissä kannattaa käyttää kondomia tai suuseksisuojaa. Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.