Olet tässä:
 

Suihinotto ensimmäistä kertaa

Voiko munan ottaa suuhun väärällä tavalla, jos ei ole koskaan ennen imenyt?

Vastaus

Hei

Suuseksiin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Tärkeintä on suostumus ja se, että molemmista tuntuu mukavalta.

Munan voi ottaa suuhun niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Kumppanilta kannattaa kysyä, millainen kosketus hänestä tuntuu mukavalta.

Suuseksiä voi opetella kaikessa rauhassa. Kokeilemalla huomaa, mikä tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä.

Kondomi suojaa seksitaudeilta.